Translate

dimecres, 28 d’agost del 2013

Dia d'inauguració

Si, si, si!! Ja hem inaugurat "el coixinet de la Sandra" i realment ha estat tot un èxit. Malgrat la pluja ha vingut molta gent; tota la tarda hem tingut la botiga plena, ha sigut un plaer tenir tanta assistència fent-me costat en el meu nou projecte. Molíssimestes gràcies a tots per el vostre suport!
Tant per els que heu vingut com per els que no heu pogut, espero que us agradin les fotos que hem fet.
Us en mostro un tast:






















Per acabar volia donar les gràcies molt especialment a les dues persones que més m'han ajudat i m'ajuden en aquest projecte: una és la meva amiga Rocio de Guardiola del Berguedà i l'altre és la meva neboda Núria. Aprecio molt tot el que feu per a mi!  Molts petons a les dues!

5 comentaris:

  1. TOT HA ESTAT MOLT BÉ, MOLTA SORT EN EL TEU NOU PROJECTE!!!!!

    ResponElimina
  2. M'agradat coneixet, molt bonica la botigueta,i que tinguis molta sort
    Petons

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies a les dues. Petonets

    ResponElimina
  4. Que xulaa que t'ha quedat la botiga acabada, tinc moltes ganes de venir a veure-la. Felicitats!!!
    Ptó. Judit

    ResponElimina
  5. Felicitats!!!!! Passarem un dia a fer el xafarder... Fins d'aqui poc.

    ResponElimina