Translate

dimecres, 16 de setembre del 2015

Altres xarxes socials

En primer lloc agraïr a tots els seguidors d'aquest bloc, m'omple d'orgull tenir més de 2000 entrades en poc més de 2 anys, moltes gràcies per la confiança.

Alguns de vosaltres m'heu preguntat com és que no actualitzo entrades amb les labors de patchwork com ho feia abans de manera continuada.

Em sap molt de greu que degut a la feina no actualitzi aquest bloc gaire sovint, per comoditat i rapidesa m'és molt millor posar tot el que fem al Coixinet de la Sandra, que ja sabeu que no és poc, en el Facebook o al Instagram.

Per aquest motiu us voldria convidar a posar un "m'agrada" a la pàgina de Facebook "www.facebook.com/elcoixinetdelasandra" o en el Instagram a ELCOIXINETDELASANDRA, i així ens podreu seguir dia a dia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada