Translate

dimecres, 21 d’agost del 2013

El Coixinet de la Sandra

Bon dia a tots/es! Avui penjo unes imatges molt especials per a mi, ja que des de feia setmanes em moria de ganes per ensenyar. El dia 28 d'aquest mes s'obra una nova etapa a la meva vida, s'obra "El Coixinet de la Sandra", la meva pròpia botiga. En ella hi podreu trobar qualsevol cosa relacionada amb la tècnica del patchwork i la merceria, juntament amb articles de regal i complements.

Tot i que encara falten moltes cosetes per fer i omplir, volia compartir amb vosaltres aquest moment d'alegria en el qual estic passant. Ganes de fer les coses bé i entusiasme no en faltaran. Espero que us agradi tant com a mi. 

A disfrutar! Una abraçada!









3 comentaris:

  1. Hola Soc la Carme mateo "la socorrista" de sant Pere.Et felicito per que haguis pogut fer realitat el teu somni , que tambe es el meu, algun dia... Espero poder venir a veuret la botiga
    Petons

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Carme, a veure si algun dia pots venir a fer una ullada a la botiga i així ens coneixem.
    Salut,

    Sandra

    ResponElimina
  3. M'encanten!!! aquestes pulseres...i els cabaços...i tot.
    Quin gust! és tot moníssim! Petó. Judit

    ResponElimina