Translate

dimarts, 11 de juny del 2013

Diferents necessers i estoigs

El primer estoig que vaig fer va ser per la meva filla Laia. Tot i ser el primer, va ser tot un èxit i li va agradar moltíssim, ja que els nens diuen sempre el que pensen.


Aquest és un necesser que vaig confeccionar per a la meva cosina Montserrat.


Aquest és l'estoig que li vaig regalar a la Sira pel seu aniversari. I de color taronja, el seu color favorit.


Aquest necesser en tons liles va ser per la Sara, la filla d'una amiga.



Aquest és un necesser per la Martina, una de les meves nebodes.


L'estoig d'escola per l'Helena, una amiga de la meva filla que va ser el seu aniversari.


La meva neboda Núria volia una funda per portar el seu ordinador petit a la universitat; així va quedar:



Demà en penjaré més. Una abraçada!


3 comentaris:

  1. Hola som la Claudia i la Berta i ens encanta el teu blog sobretot els necessers i els estoigs!!!
    Un petó Clàudia i Berta :)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies reines a totes dues, sou molt maques !!!
    Petonets !!!

    ResponElimina
  3. No emb pogut anar a la inaguració :( però si podem potser venim demar pel matí !!! :)
    CLÀUDIA

    ResponElimina