Translate

dilluns, 3 de juny del 2013

La meva presentació

Hola a totes i benvingudes al "El coixinet de la Sandra", el meu nou bloc. És la primera vegada que tinc un bloc, ja que després de molt de temps pensant-hi, m'he decidit a emprendre aquesta nova aventura que m'agradaria compartir amb totes vosaltres. El tema en el qual m'he centrat és el patchwork, ja que des de fa uns mesos s'ha convertit en la meva afició, perdició i desig.

Com veureu aviat, tinc una empremta britànica, les flors, els quadres i els punts, entre d'altres, m'encanten. Tot i que sóc catalana, fa vint anys enrere vaig estar vivint a un poblet d'Englaterra anomenat Henley, on el countyside em va fascinar i, vint anys després, em torno a endinsar a les seves tradicions. La decoració british em va captivar i ja vaig venir carregada de teles i detallets que, hores d'ara, utilitzo en les meves confeccions de patchwork.

Desitjo que aquest nou projecte us agradi tant com a mi i espero que hi deixeu la vostra opinió, d'aquesta forma podem aprendre mútuament.  

Una abraçada,
Sandra. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada